Nisan 2019

Geç yazmak hiç yazmamaktan iyidir.

Processed with VSCO with al3 preset

Bıdık yumuşaklığı.

Bu kitabı henüz okumadım, bir göz attım ama elimde başka kitaplar vardı onları bitirdim. Önümüzdeki aylarda okuyacağım.

Geçen bir kaç aydır aynı yazarın Belirsizlik ve Değişimle Birlikte Güzel Bir Hayat adlı kitabını okudum. Okumam bir kaç ay sürdü çünkü 2 defa okudum hala da aralardan okuyorum yine. İsminden de belli olduğu üzere hepimizin hayatına yönelik gerçekçi, naif ve sevecen bir bakış açısı öneriyor.

Ben kendi adıma gereksiz çabalarıma, kendime stres yaratışlarıma, yorucu arayışlarıma hafif bir mesafe ve farklı bir bakış kazandım diyebilirim.

Processed with VSCO with al3 preset

Yine tavuklu ramen yaptım, rica noodle ile.

Processed with VSCO with al3 preset

Bir pazar günü bazı yerlerinden çürümeye başlamış dev armudumuzu değerlendirdim.

Processed with VSCO with al3 preset

Her zaman bebek.

IMG_4665IMG_5263

Kış bitmeden bu botlarımı bir giyeyim dedim. Her kış sonuna doğru aklıma geliyorlar ve yılda 1-2 kere giyiyorum. Hiç eskimeyecekler.

IMG_5292

O gün üstüm de böyleydi.

Processed with VSCO with al3 preset

Kırmızı erengül almıştım.

Processed with VSCO with j5 preset

Sabahları sessizlikte böyle çiçeklerimle kahve içmeyi seviyorum 🙂 Bazen İsmail de eşlik ediyor. Bıdık genelde ortamda yumurta, pastırma vs olmayınca gelmiyor.

Processed with VSCO with al3 preset

Kakao porridge.

Processed with VSCO with al3 preset

Beyaz Fırın’da dadandığım Polka. Ben diyeyim her hafta siz diyin hatta haftada iki kez yiyorum bu ara. Özünde dev bir profiterol. Bakalım ne zaman bıkarım.

Processed with VSCO with j5 preset

Bu ay 2 günlüğüne Kopenhag’a gittim iş için.

Processed with VSCO with j5 preset

Yine Kopengah’tan.

Processed with VSCO with al3 preset

Enginar kalbi salatası. Güzelcee doğradım, bol limon sıktım, az da zeytinyağı. Üstüne de frenk maydonozu. Hepsi bu. Nefis bir ızgara et yancısı.

Processed with VSCO with j6 preset

Babamla viski içtik.

IMG_5183

Pazardan alıp kısım kısım derin dondurduğum kalamarların sondan ikincisi. Fırk 😦

Processed with VSCO with al3 preset

Bu ay bir de iş için yine 3 gün Amman’a gittim.

Processed with VSCO with al3 preset

Toplantılar bittikten sonra, akşam yemeğinden önce böyle güzel kafeleri denemeyi seviyorum. Otele 20 dakika yürüyüş mesafesindeydi.

Processed with VSCO with al3 preset

Sevgiler,

Serpil

Yorum bırakın